Sol hos Tina

Idag efter skolan blev det att cykla ner till Tina och där satt vi ute i hennes trädgård ett bra tag, i princip ända till 9 faktiskt. Färga håret hann hon också göra och i morgon efter skolan bär det av till Paris för hennes del. Ni kan ju tänka er hur avundsjuk jag är på en skala... :p Men men, Londonresan närmar sig och tills dess har jag en hel del annat att se fram emot så det ska nog gå bra för min del med, hehe.

Dagen i övrigt har väl inte varit så händelserik. Nationella prov i engelska inledde dagen, och det gick betydligt bättre än väntat måste jag säga.. Sen var det håla, svenska och samhäll, sen slutade vi.

Nu ska jag snart krypa upp i sängen och sova. Är helt slut, men ändå inte. Det är nog förväntningarna inför sommaren som spökar, hehe.

Vi hörs. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0