14/2-09

Startar upp bloggen igen, så får vi se hur länge det håller i sig den här gången haha.

Igår var jag och Amalia på Madison's.. och efter att ha hört sååå mycket postivt om det stället måste jag säga att det var en stro besvikelse... Men Amme och jag hade sjukt kul på dansgolvet iallafall, men lätt att vi inte åker tillbaka dit.



Killarna på stationen var ju en klass för sig. Antingen var det otroligt förvirrade eller så var de sämst på att börja prata med folk hahaha.

Gårdagen var minst sagt händelserik och jag hade en underbar dag med Amalia. Tog bussen från Bea och Maria vid 12-tiden och mötte Amme vid 1 typ. Gick runt i stan och köpte lite saker och fick oss en hel del goa skratt.
"Jag vet en tjej som hade tyckt det var jätteroligt å få en sån där" hahahahahaha du vet vad jag menar Amme. <3

Ryggmannen tar nog ändå priset, eller vad säger du gumms? ;D XD

Hur som helst, nu sitter jag i Ammes rum och kollar runt lite på internet medan Amme duschar. Kan ju säga att jag kommer saknar hennes bäddsoffa nu när den åker ut!! :(:(:(:( </3

Tack för en toppendag igår Amalia

Kommentarer
Postat av: Maria

haha jaa de va jätte kul och se dig:D . Söta på bilden som du har<333 och vi ses på måndag och vi kommer sjukt kul,haha x)<3

2009-02-14 @ 21:00:46
Postat av: amalia

hahaha jadu vad säger man om den där helgen xD den va i en klass för sig helt klart! vi hade ju fruktansvärt kul xD det kommer till oss när vi minst anar det! <3 tack själv underbar! älskar dej

2009-03-05 @ 00:09:53
URL: http://amliaarnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0