28/2-09

Nu sitter jag här i mitt rum igen. Sov ju hos pappa igår och idag åt vi lunch hos farmor och farfar. Det var sjukt länge sen jag såg dem så det var mysigt. Ikväll blir det bio, i taket lyser stjärnorna, med Bea och Maria. Jag hoppas den lever upp till mina förväntningar, med tanke på att mitt studiebidrag till stor del redan är uppbränt... iofs är det för att jag hade en del skulder som jag betalat tillbaka.. Tack gud för mitt jobb! =D Från och med mars behöver jag inte leva på endast 1050 kr i månaden! wooohooo :D




Tjiing



Kommentarer
Postat av: Maria

& den va jätte jätte bra;D och myisgt va de verkligen:D tack för i kväll<33333

2009-02-28 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0