<3

Hemma igen efter en underbar eftermiddag. Var på Morfars med lite folk och hade det mysigt. Deras Kaffelatte är verkligen sjukt god, den med chokladsmak då.. Bobbis vanliga smakade hemskt... Det var mysigt att träffas och bara ta det lugnt ett tag. Kul att träffa Eve igen också!! Det var ett bra tag sen jag såg henne sist... :( Amme och jag lämnade caféet sist och gick hem, sedan stannade vi ute och pratade en stund innan jag cyklade hem. Ringde Sebastian och delade upp idrottsredovisningen som vi ska ha imorgon.. Vi kommer klara det galant :D

Nu sitter jag och tittar på andra avenyn och tar det lugnt. Ska nog sova tidigt.. hoppas jag.. har typ överskottsenergi som jag skulle behöva bli av med så om någon vill ha lite är det bara att säga till för det är verkligen sjukt jobbigt att vara uppe i varv hela tiden, hahah.

Nej, nu ska jag fortsätta titta på andra avenyn och sedan blir det till att äta något för att sedan plugga och sova.

Tjiiiing <3


Kommentarer
Postat av: amalia

jaså så du har också tagit tag i bloggandet nu också ;D hihi<3

2009-03-04 @ 08:32:09
URL: http://amliaarnedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0