3/3-09

Sitter i skolan för tillfället och väntar på att filmkunskapen ska börja.. otroligt tråkigt ämne kan jag ju konstatera... Slutar vid halv fem tror jag. Sen blir det till att åka hem, ändra jobbtiden för imorgon och plugga.. Kanske hinner med gymmet också om Amalia kan och vill.. sjukt tråkigt att åka dit själv hehe. Vi är äntligen helt klara inför FN-rollspelet nu. David är duktig och har skrivit sammanställning om i princip alla frågor som kommer tas upp. Tummen upp för David! Våra position papers är klara, inledningstalet verkar i princip vara klart, vi har en ambassadör och lite annat. Till och med en pärm har vi, David och jag, så nu är vi redo för att sitta i utskottet Fred och säkerhet. hahah.

Rollspelet sätter igång nästa onsdag, ush ush vad tiden har gått fort. Det är helt sjukt! Det känns som det var igår vi började prata om vilka länder vi skulla representera och nu är vi nästa framme vid startlinjen.. och för första gången känns det kul att det ska vara FN-rollspel.. även om det samtidigt är sjukt nervöst. Men David gillar att prata så det ska nog ordna sig. =D Jag vet att Tina sitter i Fred och säkerhet också, i frågan angående separatism. Ska bli kul o se hur det går för henne, det är ju trots allt hennes första FN-rollspel i år. Frankrike representerar hon.. Lycka till, Tina! :)

Carro ska också vara med. Yes yes, några från Sture ska alltså också vara med. Kan bli rätt kul :) Vet dock inte vilket utskott hon sitter i.. förhoppningsvis i Fred och säkerhet!! =D Jag vet iallafall att hon representerar Polen. Själv representerar jag Israel tillsammans med David, Stefan och Simon. Israel...ja ni fattar ju själva hur det kommer gå. I princip ingen kommer vilja sammarbeta med oss, hahah.. men det ska nog bli kul ändå. :)

Nej, nu ska jag kila.. Tjing <3

Kommentarer
Postat av: Maria

haha yes. & feest blir det ju med dig, haha lääängtar!:D jag vet inte. vad är det för ngt,haha? ska du dit? <3

2009-03-03 @ 16:07:37
Postat av: Tina

Tack <3 Det ska gå bra för oss båda två

2009-03-04 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0