4/3-09

Idag har varit en relativt lugn dag, även om jag fått gjort mycket. Först ut var skolan där bland annat världens mest misslyckade redovisning ägde rum. Sebbe och jag skulle prata om drycker på idrotten och han hakade upp sig på några ord, typ hoponatrium och något jag varken kan stava till eller uttala. Detta ledde till att han började skratta och när något får en skrattattack är jag inte sen att bli smittad.. hemskt verkligen.. men lite kul var det allt haha. Det är sånt som händer helt enkelt. Vid tre-tiden tog jag bussen till jobbet och kom hem igen någonstans mellan halv sju och sju. Sedan var jag och Amalia på gymmet och var duktiga :p

Nu tar jag det lugnt och ska väl titta på tv eller något. Har precis prata i telefon med Tina en bra stund och gjort planer för helgen. Musik Direkt är iallafall spikat!! Sebbe och hans band spelar ju trots allt där på lördag, så det vill jag inte missa. Det verkar vara en hel hög som ska dit med, så det kommer bli riktigt roligt kan jag tänka mig. :)

Imorgon skulle jag eventuellt ha jobbat, men så blir det inte. Det blir till att åka in till stan och fixa kameran om det går istället... Det måste gå.. jag vill verkligen inte lägga pengar på en ny -.-

Nej, nu ska jag kila.

Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0