8/2-09

Hallo,
Nu har ännu en helg passerat, men vi har iofs studiedag på måndag så i princip har bara halva helgen gått.. I vilket fall som helst var vi hos Tina i fredags. Vi = Tina, Sabina, Maria, Bea och Jag. Det blev annorlunda från vad vi tänkt men det var en riktigt rolig kväll. Ska bli kul att visa Tina bilderna och filmerna hahah.









Igår var det Musik Direkt och vi var ett helt gäng där. Sebbes band spelade ju och självklart var det inget någon av oss ville missa. Måste bara säga att dem var bäst på scen igår kväll, LÄTT!! Underbar energi! Vissa av banden var helt hemska.. fruktansvärt kassa haha men vissa var klart bra :) EN del bilder togs under kvällens gång och jag filmade när Sebbe och dem spelade. Tänkte de skulle vara kul att ha det inspelat istället för bara bilder. Bra tänkt tycker jag. ;D Resan dit gick väl sådär... Pontus, David T, Nima och jag missade bussen till Falkenberg.. Fast vi stod bara några meter ifrån den!! SJälvklart tyckte Nima att det var mitt fel hahah. I vilket fall som helst gick vi till tågstationen för att ta tåget dit. Väl på tåget fick vi reda på att det skulle gå på typ 100 kr / person... Ajaj.. Det blev en dyr resa.. Gratis buss till Smedjan, där Musik Direkt hölls, från tågstationen i Fbg iaf. Dem har sjukt schyssta busschaufförer i Fbg måste jag säga. Efter Musik Direkt tog jag tåget hem igen med Pontus och David. Tack Nima för biljetten, haha =p. Sen satt vi i stan ett tag och sedan var det bara att bege sig hemåt igen. 









Helgen har varit riktigt bra, och imorgon är det, som sagt, dessutom studiedag. Det blir nog till att plugga en del då.. förhoppningsvis. Måste börja ta tag i plugget lite mer igen.


Kommentarer
Postat av: Cecilie

Hei! Hadde ike fått med meg at du var begynt å blogge igjen. Men velkommen tilbake i hvert fall :)

2009-03-09 @ 17:00:12
URL: http://sjefens.blogspot.com
Postat av: Maria

haha faaan så ful bild på mig & bea haha xD men jo då de va trevligt och ännu roligare va de på ullared:Dhaha hittade en del saker:D vad har du gjort i dag då?:P pusss

2009-03-09 @ 19:47:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0