5/3-09

Ännu en dag som avslutas med lite bloggande och telefonpratande..

Har bestämt mig för att söka ännu ett jobb (tror jag). Det känns som att pengarna kommer behövas, framför allt till sommaren. Därför har jag bestämt mig för att försöka lägga undan lite varje månad så jag har lite att röra mig på till sommaren... nyckerordet här är försöka.

För övrigt så fixade jag min kamera idag. Så nu ska jag tömma den på de flesta av alla de bilder jag har där på. Måste nämligen skapa lite plats för nya bilder som kommer tas i helgen. Det kommer ju tas en del både i morgon då vi är hos Tina, och på lördag då vi är på Musik Direkt. Men framför allt behövs kameran redo och klar inför FN-rollspelet!! Filmer kommer också tas.. sen kan ni få skratta åt de härliga bilderna där vi alla ser ut som yra och dominanta pingu-wannabe's. Underbart. ;D

Idag kopierade jag förresten upp alla resolutioner som tillhör utskottet fred och säkerhet så om jag inte kan sova ikväll så har jag lite att gå igenom. *tummen upp*. Känns som att näst intill andra fördömmer Israel i sina resolutioner... kuuuul..not. Äh, skit samma egentligen. Det kommer bli kul hur det än går. I värsta fall kommer det gå skitdåligt men vad gör det egenligen? Roligt kommer vi iallafall att ha.

Dagen till ära lägger jag upp den här bilden som jag nyss hittade på min kamera! Sorry grabbs ;)



Nej, om man skulle ta tag i sig själv och göra något produktivt... eller forsätta snacka med Pontus på msn. Yes, så blir det nog. Tjiiing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0